Indahnya Hubungan Seks


Jika anda tidak tahu bagaimana hendak memulakan hubungan seks, anda boleh baca lima cara berikut sebagai panduan.

Cara pertama : Jangan bertanya tetapi mulakan sahaja.
Anda pergi ke isteri anda dan lakukan rangsangan terhadap dia. Apabila dia melihat anda merangsang dia, dia tahu anda inginkan seks.

Cara kedua ; Wujudkan suasana yang tegang secara seksual.
Anda goda isteri anda melalui perbualan berbaur lucah sambil tangan merayap ke badannya. Situasi ini akan bangkitkan nafsu anda berdua. Secara tidak langsung, isteri anda juga akan mula memberi respon yang sepatutnya untuk hubungan seks.

Cara ketiga : Peluk pasangan anda.
Peluk isteri anda dengan mesra sambil mengucapkan kata–kata cinta. Teruskan aktiviti romantik ini sehingga anda berdua cukup bernafsu untuk melakukan hubungan seks.

Cara keempat ; Mulakan foreplay.
Rapatkan muka anda dan isteri anda dan mula mencium dia. Cium isteri anda sehingga anda berdua benar–benar terangsang antara satu sama lain. Ciuman yang penuh dengan kasih sayang pasti akan menaikkan nafsu anda berdua untuk mengadakan hubungan seks.

Cara kelima ; Bermain cinta dengan isteri anda.
Seperti keadaan sebelum anda berkahwin, anda bermain cinta dengan isteri anda. Puji kemampuan dia dan beritahu dia kenapa anda suka dia.  Apabila anda berdua rasa perasaan cinta antara satu sama lain, anda berdua akan mula terangsang untuk melakukan hubungan seks.

Laman Bicara, Panduan & Masalah Berkaitan

Layari, Baca dan Ambil Perhatian. Memang berguna dalam kehidupan anda.. Insyaallah